poniedziałek, 7 lutego 2011

Powrót w wielkim stylu ;)

Ekhem, ekhem. Sprawa pierwsza dedykuję ten wpis Pozytywce (mojej kuzynce). To ona ostatnio w pewnym sensie namówiła mnie bym powróciła na bloga ;) I wzięło mnie na rozmyślania...
Uznałam że nasze gusta (także modowe) baaardzo się różnią. W każdej dziedzinie. Ale to nam nie przeszkadza chodzić razem na zakupy ! Wręcz pomaga, bo (zwykle) nie kłócimy się o fatałaszki ;d To jest coś co na prawdę lubimy robić razem i co nas łączy. Pozytywka przyjeżdża do mnie na ferie <łiii>, więc właśnie w ferie planuję mój powrót. Możecie spodziewać się sesji mojej + Misi (Pozytywki) w łupach naszych (pewnie codziennych) wypadów do secondhandów ! Tak więc, pozdrowienia dla Misi ;**

A tu tak z dawnych czasów ;)



Co się u mnie zmieniło ? Wszystko ! Najważniejsza z wyglądowych zmian to zmiana koloru włosów - teraz mam ciemny rudy łamany na kasztanowy. Obiecuję że od ferii znajdę czas i będę pisać częściej ;)

1 komentarz:

  1. łiiii ja też ^^ Ale takie brzydkie trochę zdjęcie... Wyglądam jakbym właśnie wstała z łóżka XD ALE cieszym się, że wracasz

    OdpowiedzUsuń