poniedziałek, 27 września 2010

Wycieczka. Kierunek : Człuchów i Chojnice !


Niedzielna rodzinna wycieczka. Plan : Zoo w Człuchowie i spacer rynkiem w Chojnicach. Ja jako początkująca szafiarką oczywiście nie poskąpiłam sobie sesji zdjęciowej, niestety niezbyt wiele zdjęć nadaje się do publikacji ;D Kilka udało się zrobić ^^ Oto one :

Przed wyjściem ;) Spójrzcie na sukienkę : Kocham ją ! Mamusia mi ją kupiła jak miałam 10 lat (była na mnie ciut za duża) teraz jest idealna. A sylwetka trochę mi się zmieniła od 10 roku życia ^^









Gotowi do wyjścia ? ;)













Rzeźba na Chojnickim rynku ;] W tle nogi mojej mamy i mojego braciszka ;)










A tu zdjęcie z moją Mamą. Na mostku w Zoo Człuchowskim .... Wycieczką można uznać za zaliczoną ! ;)


(Jak widać zmieniłam buty .... Tamte się rozkleiły...)








Buty nr.1 (brązowe) - Boti
Buty nr. 2 (szare botki) - CCC
Legginsy - zabrałam Mamie
Sukienka - sh
Kamizelka - H&M
Okulary - Orsey
Torba - prezent


3 komentarze:

  1. ou nice blog : )

    follow me :D

    fajnie tu masz <333

    OdpowiedzUsuń
  2. ach przypomniały mi się moje wakacje, praktycznie co roku jezdze w bory tucholskie i oczywiscie staly punkt wycieczek to chojnice.

    OdpowiedzUsuń