piątek, 24 września 2010

Swetrzysko.

Zawsze się zastanawiałam czemu większość szafiarek dak rzadko daje posty. Przecież to tylko ubrać się i zrobić zdjęcie .... Teraz już wiem ! Na prawdę jest za mało czasu ... No, ale zebrałam się w sobie i pomyślałam że czas na pierwszy szafiarski wpis. Niestety nikogo w domu nie było i musiałam sobie robić zdjęcia ,,z ręki" .... Wrgrrr ... Mam nadzieję że to się więcej nie powtórzy po wyszły nienaturalnie i w ogóle dziwnie ^^ . No ale proszę, są :

 Ten sweter to jeden z moich pierwszych udanych lumpeksowych zakupów w życiu. Kupiony w wakacje, gdy z Pozytywką byłyśmy u babci ... Tak, tak Pozytywka to moja kuzynka ;D Codzinne przechadzki (w sumie przejażdżki ) do lumpów to chyba najlepsza tamtejsza rozrywka ;D


Spinka, niestety nie widać jej dobrze .... Zrobiona przez moją przyjaciółkę Olę. Trochę jakby ,,Emowata" (spinka, nie Ola) ale i tak ją bardzo lubię !













Buty - boti
swetrzysko - sh
chusta - sh
spodenki - po kuzynce i przerobione
spinka - robota Olci

I jak się podoba I wpis ? ;>

2 komentarze:

  1. Sweter znam, aż za dobrze.. :D
    Szkoda, że nikt nie mógł ci zrobić zdjęcia, bo mało widać...
    Ale to dopiero początek ;)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Samowyzwalacz i do dzieła! :D
    sweter świetny :)

    OdpowiedzUsuń